عروبتي عنواني (العنود)
اهلا وسهلا بك نرجو ان تكون فى تمام الصحه والعافيه
عروبتي عنواني (العنود)
اهلا وسهلا بك نرجو ان تكون فى تمام الصحه والعافيه
عروبتي عنواني (العنود)
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عروبتي عنواني (العنود)

الثورات العربية ، أزمة شعوب أم محنة حكام , أم تولد منها وحدة العرب ؟....

الرئيسيةالانتفاضه الفلسأحدث الصورالتسجيلدخول

أضحك من قلبك

كاتب الموضوعرسالة
admin
Admin
admin

أضحك من قلبك Empty
مُساهمةموضوع: أضحك من قلبك                          أضحك من قلبك I_icon_minitimeالجمعة فبراير 18, 2011 7:17 am

1/واحد بلدياتنا نزل محطة مصر لقى بتاع الأنابيب بيخبط عليها، قال له افتحلي واحدة ساقعة لو سمحت.

2/مرة واحد توأم شاف أخوه قال له: انت فين من الصبح يخرب شكلك أمي خلتني أستحمى مرتين.

3/مذيعة قابلت اتنين مساطيل فسألت الأول: إيه رأيك في مصر؟ فرد عليها و قال: مصر دي أمي، فسألت الثاني نفس السؤال فرد عليها و قال: مقدرش أتكلم على أم واحد صاحبي.

4/ ليه الحمار بيسبق الحصان في الصعيد؟؟؟؟؟
عشان الحماربيلعب علي ارضه.وفي وسط جمهوره و مشجعيه (الصعايدة ميزعلوش احنا بنهزر هههههههه).

5/واحد بيتخانق مع مراته فبيقولها:انتى ليه مبتحبيش قرايبى قالتله

لا والله انا بحبهم بدليل ان انا بحب حماتك اكتر من حماتى.

6/مره واحد محمل فراخ وهوه معدي علي كمين سالوه الظابط محمل ايه قالو فراخ يابيه قالو بتاكلهم ايه رد عليه السواق باكلهم علف ودره ام الظابط لا الفراخ مايكلوش علف و دره دول بيكلو لانشون وبسطرمه وراح عملو مخالفه مشى السواق بعد مامشي جه عالكمين التاني فالظابط بيسالو محمل ايه قالو فراخ يا باشا قالو بتاكلهم ايه قالو لانشون و بسطرمه قالو ازاي الفراخ بتاكل دره وعلف مش لانشون وبسطرمه وراح عملو مخا لفه وبعد السواق مامشي توجه عالكمين التالت فالظابط بيسالو محمل ايه يا اسطي قالو فراخ يا باشا قلو بتاكلهم ايه؟قال السواق بص يا باشا انا بدي كل فرخه نص جنيه وهيه تاكل اللي علي مزجها

7/مره طالبه مشاغبه المدرس اشتكاها للمدير المدير بعتلها قال لها "عملتى ايه؟" قالت له "ولا حاحه رميت ورده من الشباك" قال "بس كده؟" قالتله "اه" بعد شويه لقى طالبه مدغدغه ومكسره سالها "ايه الى عمل فيكى كده؟" قالت له "انا ورده الى اترميت من الشباك.

8/كان فى مرة اثنين رجالة مشين فى الشارع فشافو واحدة ماشية بتعيط علي جوزها فقام رايح واحد من الرجالة بيقول للتانى ايه رأيك بقى ان الست دى بتمسل قاله ازاى ياعم منتاش شيفها ماشية بتعيط على جوزها طب استنا وانا هوريك فراح جمبها وقل اه بس ياقمر لو تقولى انت ساكن فين وانا هنسيك كل الى شفتة فقالت اه ه ه ه ه ياحبيبى ياجوزى يلى كنت مسكنى فى المهندسين عمارة20 شقة 14

9/فى مرة واحدة حامل فى 3 توام الدكتور نزل الاول وقعد يضرب فيه على انه يتكلم ابدا فرماه ونزل التانى قعد يضرب فيه على انه يتكلم ابدا فرماه قعد يدور على التالت مش لقيه يدور مش لقيه قال للممرضه دورى عليه ولما تلقيه ناديلى وهو خارج وقف على الباب لقى الولد طلع وقال للممرضه الراجل اللى بيضرب العيال مشى

10/محشش ركب تاكسي وقاله: ودني بعيد عن الارض.

اخذه التاكسي ورماه في الصحراء وكان الحشاش نايم ويوم صحا شاف واحد يزحف وقال له الرجل: انا تعبان من الشمس

فقال الحشاش: تشرفنا... انا أحمد من الارض

11/مدرس سال التلاميذ : انتم بتعملوا ايه فى البيت؟
الاول: بذاكر واروح لاحمد بتاع الحشيش
الثانى: بصلى واروح لاحمد بتاع الحشيش
الثالث: بقرا قراءن واصلي
!!!!!!!!!!!!!!!المدرس فرح وحضنه وساله انت مين؟
...قاله: انا احمد بتاع الحشيش

https://alanood.forumegypt.net

أضحك من قلبك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اضحك من قلبك